ninalagar.blogg.se

Tårtor!

Publicerad 2015-02-10 19:56:59 i Allmänt,

Under förra veckan passade jag på att fylla år och i det sammanhanget kom jag på att jag bakat en hel del tårtor genom åren. Många har jag tagit kort på och här kommer ett urval av bilder som jag hoppas ni tycker är kul att titta på.
 

En nyårstårta...2011/2012 var det.
 

2012 rimligtvis...
 

En chokladcheesecake med mintsmak...mmmmm!
 

En påsktårta från 2009...kackel i hönsgården!!!!
 

En riktig tjejtårta får man väl säga! En av de första jag gjorde med sugar paste försvarar jag mig med för den är långt från perfekt!
 

En tårta till bästa väninnan Erika i Borås!
 
 
Och denna gjordes till Sven, hennes man!
 
 
En tårta till Helena när hon firade att blivit färdig tandsköterska!
 

En till av Helenas tårtor! Jag gillade att göra kallorna!
 

En tårta på beställning till Inger för tre år sedan!
 
Det var allt jag hade att visa för tillfället. Men det finns mycket mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela